Bezorging
Op deze pagina vind je meer informatie over de bezorging van jouw bestelling. Wij versturen uitsluitend bestellingen binnen Nederland en naar België. Het is niet mogelijk om een bestelling in een ander land te bezorgen.
Verzendkosten
Een product gevonden in onze webshop dat je graag wilt bestellen? Je betaalt de volgende verzendkosten in Nederland en België:
Verzendkosten Nederland
Tot €45: €3,95
Vanaf €45: Gratis
Verzendkosten België
Tot €79: €5,50
Vanaf €79: Gratis
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.
Levertijd
Hieronder vind je ons reguliere schema:
Besteldag | Bestellen voor ..., dezelfde dag verstuurd |
Verwachte 1e bezorging |
Beschikbaar bij PostNL punt indien niet thuis bij 1e poging* |
Maandag | 23:00 uur | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | 23:00 uur | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | 23:00 uur | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | 23:00 uur | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | 23:00 uur | Zaterdag | Maandag |
Zaterdag | 15:30 uur | Maandag | Dinsdag |
Zondag | 00:00 uur | Dinsdag | Woensdag |
Jouw bestelling zal zo snel mogelijk worden bezorgd. Wij garanderen dat je bestelling dezelfde dag wordt verstuurd volgens bovenstaande besteltijden met uitzondering van feestdagen. Helaas kan het soms zijn dat door de drukte bij PostNL, je pakket een dag vertraging oploopt bij de bezorging. Houd daarom altijd de Track&Trace link in de gaten. Gaat je bestelling naar België? Houd er dan rekening mee dat de levertijd 1-2 werkdagen is.
Kies je voor een betaling met een Bankoverschrijving? Houd er dan rekening mee dat de verwerking van deze betaling 2 tot 3 dagen duurt. Wanneer de betaling is ontvangen, versturen wij direct het pakket.
* Tenzij de bezorger het pakket bij de buren heeft afgeleverd bij de eerste mislukte bezorgpoging. Houd de Track&Trace link in de gaten voor de meest actuele verzendinformatie.
Bestelling volgen
Wanneer je bestelling is ingepakt en overgedragen aan PostNL, ontvang je een E-mail met hierin de Track&Trace link van het pakket, zodat je de bestelling kunt volgen. Nog geen mail ontvangen? Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter in je e-mail. Ons advies is om de spamfilterinstellingen te controleren en waar nodig aan te passen. Kom je er toch niet helemaal uit? Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je te helpen.
Niet thuis op moment van levering
Jammer! Je hebt waarschijnlijk net het bezorgmoment gemist of bent niet thuis op het moment van levering. Gelukkig wordt je pakket afgegeven bij de buren of gebracht naar een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Alle actuele informatie over je bestelling zie je in de Track&Trace link. Zo weet je precies waar jouw pakket zich bevindt.
Geen bezorging bij de buren
Je kunt er in onze webshop voor kiezen om je pakket bij een PostNL-afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kies je zelf een tijd die voor jou het beste uitkomt. Vergeet bij het ophalen van het pakket met jouw bestelling niet je legitimatie mee te nemen. Het pakket zal na 7 dagen weer retour worden gestuurd. Wacht dus niet te lang met afhalen.
Bestelling ophalen bij PostNL afhaalpunt
Je kunt er in onze webshop voor kiezen om je pakket bij een PostNL-afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kies je zelf een tijd die voor jou het beste uitkomt. Vergeet bij het ophalen van je pakket niet je legitimatie mee te nemen. Het pakket zal na 7 dagen weer retour worden gestuurd. Wacht dus niet te lang met afhalen.
Het PostNL-afhaalpunt kan gekozen worden tijdens het bestellen nadat je je adres hebt ingevoerd. Vervolgens verschijnt onderaan bij het PostNL verzendgedeelte de knop "Ophaalpunt" waarna je zelf het gewenste punt kunt selecteren.
Avondbezorging
Op werkdagen is het mogelijk om je bestelling in de avond te laten bezorgen. PostNL bezorgt je bestelling dan tussen 18:00 uur en 21:30 uur. Je kunt dit aangeven door het avond tijdvak te selecteren bij de PostNL verzendoptie. PostNL vraagt voor deze service €1,50 bovenop het standaard verzendtarief.