Klachten
Bent u niet tevreden met de door ons geleverde service? Dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht via onderstaande contactmogelijkheden bij ons kenbaar maken. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een reactie van ons terug verwachten. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ParfumWebshop.nl bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Gelieve een duidelijke omschrijving van de klacht en het bestelnummer bij de klacht te vermelden.
Telefonisch:
Via 0252 687745
Per E-mail:
Via ons contactformulier
Per brief:
Aan: Parfumerie Grandeur
T.a.v. ParfumWebshop.nl
Venneperstraat 5
2151AP, Nieuw-Vennep
Nederland